تعمیرات مبل مهر

بسته بندی مبلمان برای اسباب کشی

یکی از مهمترین مسائل در یک اسباب کشی بسته بندی اثاثیه و بخصوص بسته بندی مبلمان است. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با روش صحیح بسته بندی مبلمان آشنا شوید.

حتما میدانید که بسته بندی اثاثیه منزل در زمان اسباب کشی مهمترین عامل جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به اثاثیه و وسایل است. مبلمان هم یکی از مهمترین و آسیب پذیرترین اسباب خانه است. بنابراین بهتر است قبل از جابجایی مبلمان با یک بسته بندی محکم و اصولی از هرگونه آسیب جلوگیری کنیم. اما چگونه؟

قبل از آنکه به اصل موضوع بپردازیم بهتر است بدانیم که بطور کلی مبلمان به سه دسته کلی : راحتی، استیل و مکانیزه تقسیم میشود.

* در اینجا منظور از مبل مکانیزه مبلهای تختخواب شو، صندلی های اداری چرخ دار و قابل تنظیم و مواردی از این قبیل است.

بسته بندی مبل راحتی

مبل راحتی نسبت به دو مورد دیگر دارای آسیب پذیری کمتری است.

مبل راحتی نسبتا بزرگ و سنگین است و همین مورد باعث میشود تا در هنگام جابجایی با در و دیوار برخورد داشته باشد. همچنین بلند کردن از قسمتهای ضعیف به دلیل سنگینی این مدل مبل ها باعث میشود که فشار زیادی به اتصالات چوبی بخشهای مختلف مبل وارد شود.

راه حل : با نایلونهای حباب دار با دقت آنرا بسته بندی کنید و برای جلوگیری از باز شدن نایلونها آنها را سلفون پیچ کنید.

در هنگام جابجایی و بارگیری حتما از دونفر کارگر ماهر کمک بگیرید.

بسته بندی مبل استیل

مبل استیل به دلیل ظرافت کاری، رنگ کاری و طلا کاری از آسیب پذیری بالایی در هنگام اسباب کشی برخوردار است. بنابراین در زمان اسباب کشی باید توجه ویژه ای به آن داشت.

راه حل : قسمتهای منبت کاری شده را با فوم و ظربه گیر و همینطور نایلون حباب دار ضد ضریه کنید.

کل مبل را با نایلون حباب دار بسته بندی کنید و در نهایت با سلفون آنرا محکم کنید. حتی میتوانید کمی اسراف کنید!

در زمان جابجایی سعی کنید فاصله خود را با دیواره ها و همینطور نرده ها حفظ کنید.

بسته بندی مبل مکانیزه

اگر مبل مورد نظر یک مبل تختخواب شو باشد، در صورت امکان بخش هایی که قابل باز شدن هستند را باز کنید تا پک نهایی سبکتر شود. در غیر اینصورت مبل را در حالت کاملا بسته قرار دهید و با بستن یک طناب یا بند مطمئن شوید که تحت هیچ شرایطی مبل شما بطور اتفاقی باز نخواهد شد.

نایلون حبابدار و سلفون فراموش نشود.

در زمان بارگیری در ماشین باربری، مبل را دقیقا به حالتی که از آن استفاده میکنید قرار دهید. درست بر روی پایه ها. فشار ناشی از وزن مبل یا سایر اثاثیه به آسانی میتواند نحوه باز و بسته شدن مبل در آینده را تحت تاثیر قرار دهد.

بسته بندی صندلی اداری

برای بسته بندی صندلی های اداری باید آنرا با نایلون حباب دار و سلفون طوری بسته کنید که کمترین حرکتی نداشته باشد. این صندلی ها معمولا سبک هستند. اما در زمان بارگیری دقت کنید که فشاری زیادی به آنها وارد نشود.

بسته بندی مبلمان

در آخر بهترین شرکت بسته بندی اثاثیه منزل را میتوانید از طریق پیوند زیر استخدام کنید تا اسباب کشی خود را با خیالی آسوده به پایان برسانید.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل

تصاویر مربوط به سایت packers.ir میباشد.

مراکز تعمیر مبل تهران

مرکز تخصصی رویه کوبی و تعمیرات مبل در تهران